«STEM - своїми руками та головою.Розвиток науково-технічної творчостіучнів у контексті STEM-освіти»
Про проведення Onlinemeeting: «STEM - своїми руками та головою.
Розвиток науково-технічної творчості учнів у контексті STEM-освіти
Відповідно до Указу Президента України №31/2020 від 30 січня 2020 року «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні», Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) та плану роботи Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського 20 квітня 2021 року о 15:00 на блозі «Розвиток творчої дитини. Інформаційно-комунікаційні технології» та YouTube-каналі будуть розміщені матеріали із заходуOnlinemeeting з теми: «STEM - своїми руками та головою. Розвиток науково-технічної творчості учнів у контексті STEM-освіти». Переглянути матеріали можна за посиланням
https://tvorchistd.blogspot.com/2021/03/stem-stem.html
або відсканувавши QR-код:

У відео представлено практичні напрацювання та методичні рекомендації викладачів кафедри природничо-математичних дисциплін та ІКТ в освіті, методистів відділу роботи з обдарованими учнями інституту, викладачів Національного університету «Чернігівська політехніка», керівників гуртків Чернігівського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді, вчителів-практиків нашої області.
Надані матеріали будуть корисними вчителям, які впроваджують STEM-освіту, ведуть проєкти та займаються з обдарованими учнями, а також працівникам методичних служб та центрів професійного розвитку педагогічних працівників територіальних громад, які відповідальні за організацію роботи з обдарованимиучнями.
Мета заходу: поглиблення знань про STEM-освіту як засобу розвитку здібностей та обдарувань учнів, компетентностей з природничо-математичних дисциплін; визначення місця науково-технічної творчості при виконанні інженерних досліджень та проєктів; обмін досвідом та обговорення науково-методичних підходів; ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти).