Як проводити уроки під час війни. Психологічна підтримка педагогів

27.04.2022

Відеолекція дитячої психологині Благодійного фонду "Карітас-Київ" Наталії Сиротич. 

Що таке баланс чуйності та вимогливості і чому під час війни особливо важливо його дотримуватись? 

Як педагогу адаптувати матеріал для різних типів сприйняття дітьми навколишнього світу? 

Що мають почути аудіали, що мають побачити візуали та які відчуття подарувати кінестетикам?

 Як починати та чим завершувати кожен урок? 

Відповіді на ці запитання дає під час своєї лекції Наталія Сиротич. Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади. 

 Рекомендації закладам освіти👉 https://bit.ly/3i721tt 

Інформаційний ресурс про якісну школу👉 https://qualityeducation.org.ua 

Онлайн-курс «Управління якістю освіти в школі»👉https://bit.ly/37TXyEC 

Порадник для директора ЗДО щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти👉https://bit.ly/3zxn3rx 00:00 

Вступ 

00:15 Чуйність & Вимогливість 

05:08 Я навчаюся = Я захищаю свою країну 

05:48 Як будувати урок 

09:20 Як закінчувати урок 

10:50 Три образи для організації уроку 

12:19 Що учням варто побачити? 

13:20 Що учням варто почути? 

15:03 Які відчуття варто створити? 1

6:26 Домашнє завдання для вчителя

ЦПРПП ММР
Усі првава захищено
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати